Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 11 z 16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny
Starlet EP81 4EFE by Konrad
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
kanaly maja byc zatkane - uszczelka puszca wode tylko kilkoma dziurami.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Zmierz to dokładnie, albo zaprowadź do solidnego warsztatu niech zmierzą. Uszczelka to jest słaby punkt tych silników, także bez sensu żebyś się pakował w koszty, bo za szlif bloku zapłacisz tyle co za goły silnik Wink


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jak ma się sprawa uszczelki?Wink Taaaak tylko pytam Razz..... W przyszły weekend zwalam prawdopodobnie głowicę.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Stwierdziłem, że nie opłaca się remontować tego silnika. Buda czeka na coś innego Smile


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
A już sam niewiem:P Najchętniej bym wymienił na coś innego, ale to trzeba wywalić sporo więcej kasy niż w remont silnika....tak mi sie wydaje:P Remont to znów jakieś doświadczenie Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jak wiesz, że silnik jeszcze swoje przejeździ to bierz manuala w dłoń (momenty dokręcania + kolejność) kup oryginalną uszczelkę, oddaj do splanowania i sprawdzenia głowicę i zakładaj Wink W moim przypadku silnik przeszedł swoje, dlatego odpuściłem. Koszt Swapa zależy bardzo od tego, co jesteś w stanie wykonać sam. Jeżeli wszystko, to może wcale nie wyjść drogo Smile


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Sam zakup silnika to już koszt a niewiadomo na co trafie szczerze mówiąc. Silnik raczej zajechany nie jest, idzie ładnie. Zdejmę głowicę to będę wiedział co i jak Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Po długiej nieobecności...

TADAM !! Very Happy



Auto żyje, jeździ, skręca, nawet hamuje Smile Ale po kolei.
Udało mi się dogadać z naszym kolegą forumowym - pozdrawiam Cię Heniu Wink - na przeszczep silnika z jego białej. Prosty plan, wyrzucić stary silnik i włożyć nowy.. Ta Razz Po drodze wyszło parę dodatkowych problemów, trochę moich 'fanaberii', więc pracy było dużo. Ale auto było w dobrych rękach więc nie mogło się nie udać Cool





Ponieważ zamach był na wierzchu, zdecydowaliśmy go odchudzić.





Waga po operacji - ok. 3,8kg

Po drodze okazało się, że wydech wymaga małej ingerencji, wymieniony został elastyczny łącznik i końcówka. Zawieszeniu również się dostało - zamontowany stabilizator z P9, przednie amorki wymienione na nowiutkie KYB made in Japan. Stare można było wcisnąć małym palcem, po czym oczywiście nie odbijały. Do tego nowe osłony i twardsze sprężynki a'la Marcello Wink Tylne amory to też KYB Japan, co prawda starsze ale przebieg mają nieduży.



Tarcza sprzęgła z P9 zregenerowana, skrzynia została moja. Silnik dostał nowy rozrząd wraz z simmeringami NOK. Przeszedł również 'kurację odmładzającą' Very Happy Ponieważ z założenia nie będzie miał lekko, ma tendencję do brania oleju oraz widząc po klawiaturze ktoś oszczędzał na jego wymianach, został zalany Fuchsem CFE 10W40 z MoS2. Do tego filtr Mann'a. Stara chłodnica zwiedziła pobliski śmietnik, a zastąpiła ją nowa, nie wiem jakiej firmy (tania allegrówka). Układ napełniony Prestonem.






Wymyśliłem sobie, że fajnie by było też skutecznie hamować Wink Więc Daniel sprzedał mi i założył komplet zwrotnic, tarcz, klocków i zacisków z P9. Było z tym dużo problemu, głównie przez to, że umyśliło mi się zostawić moje stare tarcze, które były w bdb. stanie. Niestety jak się okazało w trakcie przeglądu Very Happy nie lubiły się one ze zwrotnicami P9tki. Potem na zbieżności okazało się jeszcze, że jedna zwrotnica jest prawdopodobnie strzelona. W efekcie w prawym kole mam ok. 3* negatyw Razz

Jak już wspomniałem, wszystkie te prace zostały wykonanie w HemiCars w Częstochowie. Gorąco polecam Smile

Tutaj Toyka już u siebie :





Został jeden, ważny 'detal'. Koła ! Trafiła się okazja. Przymierzyłem i tak już zostało.


Są to koła z Mazdy MX5, Enkei 15x6 ET40. Opony 195/50/15 Semperit Speed-Life z całkiem ładnym bieżnikiem ok. 5,5 mm. Z ciekawostek, oryginalna stalówka 13'' z zimówką waży 11,5kg, Enkeje z MX5 z oponą 195/50/15 - 13kg a Enkeje z mojej 323F BJ z oponą 195/55/15 - prawie 14kg. Ważone na wadze łazienkowej Razz
Według mnie wyglądają świetnie Smile
















Troszkę brudna Razz

Trochę rzeczy zostało jeszcze do zrobienia, ale to już nie jest wielki problem. Powoli, mam nadzieję, doprowadzę wszystko do ładu Smile .
Jak to jeździ ? Nie ma porównania do poprzedniego wcielenia. Zawieszenie nabrało pazura, nie przechyla się tak na boki, daje pewność prowadzenia. Silnik chodzi bardzo fajnie, elastyczność zabija wręcz 2EE, czuje się dobrze w takiej budzie. Lekkie koło też robi robotę, ładnie się wkręca. Bałem się trzęsawki, niestabilności obrotów czy trudności z ruszaniem, ale nic takiego nie ma miejsca. Hamulce na razie mnie denerwują Very Happy Mam wrażenie, że pedał za bardzo leci w podłogę zanim samochód zacznie hamowanie. Potem twardnieje i jest ok, ale łapę się na tym, że wciskam go za lekko i się dziwie, że nie hamuje. Dodatkowo tył działa praktycznie tylko ręcznym. Za to ten - żyleta Wink

Mam jeszcze sporo fajnych części do Starletki, które niebawem będę zakładał, m.in. fotele, lotkę, lampy GT, zegary Si.
W najbliższych planach jest kolektor dolotowy z E11, chyba wycięcie kata (chociaż gdybym nie musiał to bym tego nie robił), zrobienie tylnych hamulców + malowanie bębnów i zajęcie się blacharką (przednie błotniki i klapa) oraz lakierem. Chciałbym też rozpórkę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Aaa i nie śmiejcie się z fachowości mocowania dolotu i aku RazzRazz To chyba tyle Smile



Ostatnio zmieniony przez konrad dnia Pią Lut 28, 2014 19:50, w całości zmieniany 6 razy

_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
fele super ! tarcze gdzieś tylko zgubiłeś Wink ! no i dekiel zaworów rewelka Smile


_________________
Starletka 1,3 16v 98r


Uploaded with ImageShack.us
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dziękuję za miłą lekturę na niedzielny poranek Smile Powiem tyle rewelka Smile Szybko poszło nie tak jak u mnie Razz

To mamy już chyba trzecią P8 z 4EFE na forum Smile hahahah a posiadacze p9 coś zostają w tyle bo mało modzą Very Happy Very Happy sekcja p7 za sprawą henia i p8 dzięki nam króluje Razz

I muszę Cię zasmucić albo pocieszyć ale będzie druga p8 na forum z takimi felgami Razz pisałem na forum więc pomysł ja miałem pierwszy Very HappyVery Happy

jak założysz lampy to będzie mega mega mega zajebiście w takim kolorze jak masz.

A tylko jak dorwę felgi i opony robimy spota bo mamy w sumie blisko Smile

ps zaszalał ze skrzynią i pokrywą kolektora no szał Razz


_________________
Pozdrawiam, Marek Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
super robota Smile

pieknie sie to prezentuje Smile tylko pozazdroscic Smile

jeszcze tylko dorwac kolektor wydechowy 4-2-1 jak ma broda i bedzie bajka Smile


_________________
pozdrawiam Łukasz Smile
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
ekhm, ja mam 2EE, w 4EFE już taki 4-2-1 chyba jest Razz
ale masz zdrową budę, zazdroszczę braku rdzy na tylnych nadkolach Wink


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
prooo, fajnie poszło na przód Smile


_________________
#012
トヨタスターレットEP81L
古いトヨタは決して死なない
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
tylko 4efe e corolli e10 (chyba do 1995r) mialy namiastke 4-1 - potem juz byl ten kiszkowaty - ale wydechem nic nie ugrasz - tu nie ma overlapingu


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzięki za dobre słowo Smile

Marek, z felgami przyznam Ci rację Razz Ale to nawet fajnie, że będą dwie klubowe na takich samych kołach. Początkowo nie mogłem się przekonać do wzoru, ale po założeniu stwierdziłem, że robią robotę Smile Gdyby były w stanie do malowania, to zastanawiałbym się nad białym kolorem, ale że są prawie idealne to zostają takie. Spocik bardzo chętnie Wink Skrzynia 'zabija', a pomysł na pokrywę był naprawdę świetny.

Kolektor wydechowy zostaje, tu nic nie będę tworzył. Natomiast jak objeżdżę się trochę w tej konfiguracji to zapoluje na kolektor dolotowy z corolli e11 i zobaczymy co to da. Na razie muszę zrobić jeszcze kilka czysto serwisowych spraw. No i zlokalizować przyczynę świstu przy deptaniu, jest głośny, coś jak gwizdanie. Prawie jak turbo Very Happy Jak zdejmę nogę z gazu to też coś podobnego słychać.. Właśnie nie wiem czy to nie katalizator, z którego powoli robi się sito.

Cytat:
zazdroszczę braku rdzy na tylnych nadkolach

Już mi wystarczy, przerabiałem to w Maździe Razz Szkoda, że przednie zjadło Confused


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 11 z 16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach