|
Strona 15 z 16
|
Autor |
Wiadomość |
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Spy photo
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Sro Kwi 09, 2014 23:10 |
|
|
Reklama
|
|
Sro Kwi 09, 2014 23:10 |
|
|
born2ride
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 944
Skąd: To tu to tam ... Upper Silesia
|
Bębny z tyłu nowe? Jaka firma i cena?
_________________
moja pasja
Qba
|
Czw Kwi 10, 2014 20:16 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Bębny stare, odmalowane Były w dobrym stanie.
Dzisiaj test drogowy, który zakończył się dość szybko. Po zamontowaniu 15mm dystansów, tylny prawy rant nie polubił się z oponą i postanowił ją pociąć Wystarczyło troszkę nierówności i kolein oraz ok. 70km/h, także warunków specjalnych nie było, a jednak. Kilka suchych faktów : 2 osoby z przodu, -40mm sprężyny, seryjny amor, opona 195/50 felga 15x6j, ET z dystansami 25.
To, że prawy tył dostaje to 'zasługa' drążka panharda, tak ? Wychodzi na to, że nawet przy niewielkim obniżeniu należy przerobić go na regulowany.. Ranty swoją drogą będą przerobione
Przy okazji zabłądziłem na przegląd, który Toyka przeszła bez problemu. Jedynie słaby wynik tylnych amortyzatorów (32/37) daje trochę do myślenia.. Z przodu równo ponad 70 Wiem, że te testy obarczone są mnóstwem błędów, więc może nie warto się tym przejmować ? Wizualnie poza lekką korozją tył wygląda spoko, nie ma pocenia się itd.
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Sob Kwi 12, 2014 14:27 |
|
|
pyciak
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1145
Skąd: małopolska
|
Nie przejmuj się amortyzatorami tylnymi... to wina lekkiego tyłu a poza tym diagnosta nie powinien sprawdzać na przeglądzie tłumienia amortyzatorów - nie jest to w jego obowiązku
_________________ Pozdrawiam, Marek
|
Sob Kwi 12, 2014 19:14 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
To samo powiedział mi diagnosta Sprawdzać nie musiał, aczkolwiek sam chciałem żeby to zrobił.
Etap związany z hamulcami uważam za zakończony. Jak zwykle okazało się, że zaplanowane wcześniej 4 podetapy nie wypaliły
Co się zmieniło :
- tarcze TRW
- klocki Ferodo DS Performance
- nowe tłoczki bębnów Delphi
- komplet szczęk ATE
- komplet przewodów hamulcowych w oplocie HEL
- pompa z Paseo z nowymi uszczelnieniami
- płyn Motul RBF600
- dłuższe szpilki 62mm
- dystanse przelotowe 15mm z centrowaniem
- dłuższe nakrętki 35mm
- nowe sworznie OYODO
- podgięte i zabezpieczone ranty
- oczyszczone i pomalowane bębny
Wszystko to złożyło się na efekt 'wow' Hamulce ciągle się docierają, natomiast praca samego pedału to przepaść, w stosunku do tego co było (jest to zasługa przede wszystkim nowej pompy). Poszerzenie osi dało efekt pewniejszego prowadzenia, wizualnie też jest o wiele lepiej, chociaż jak tak teraz patrzę, to mogłem brać 20mm dystanse na tył
Fotki :
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Sob Kwi 19, 2014 18:41 |
|
|
born2ride
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 944
Skąd: To tu to tam ... Upper Silesia
|
się znaczki nie zgadzają ale oba japońskie więc darujemy
PS. Prezentuje się zacnie
_________________
moja pasja
Qba
|
Sob Kwi 19, 2014 21:37 |
|
|
ose
luzak
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: okno
|
auto prezentuje sie ladnie
|
Nie Maj 18, 2014 21:31 |
|
|
wasio
Gość
|
Autko wypicowane, pogratulować
|
Pią Maj 23, 2014 12:18 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Dzięki za pochwały
Dawno nic nie pisałem, a zmieniło się sporo. W przypływach weny będę wrzucał aktualizacje
Na początek wymiana płynów :
Przy tej okazji zrzuciłem miskę i wspawany został czujnik temperatury oleju. Jestem zaskoczony jak długo olej się nagrzewa, niby wiedziałem, że potrzebuje więcej czasu niż woda, ale dopiero teraz widać ile. Temperatura przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 70*, natomiast gdy się jakiś czas gniecie - idzie w kierunku 80-82*. Przynajmniej tak pokazuje zegar
Wygląda chyba nie najgorzej
Akumulator wyleciał na tył :
Trzyma się jak przyspawany
Wpadł też kompletny wydech od Starletki P9, pozbawiony kata i tłumika środkowego. W stosunku do tego z P8 ma troszkę większą średnicę. Nie dał jednak spektakularnych przyrostów Żałuję, że nie pojeździłem chociaż chwilę z katalizatorem, miałbym porównanie czy lepiej jest go mieć czy nie. W razie czego nie pozbywałem się go. Mam też kolektor ssący z rolki e11 i tutaj różnica jest wyraźna, bardzo przyjemny kop powyżej 4tys. obr. Reszta modów na razie musi poczekać na opis
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Nie Wrz 07, 2014 21:58 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Efekt zmiany oświetlenia :
Reflektor po stronie kierowcy wyposażony w postojówkę Philips Blue Vision i H4 Tungsram Megalight +90%. Światła jest więcej i jest bielsze
Wyczyściłem i zakonserwowałem belkę pod zderzakiem oraz podłużnice.
Przedłużyłem też dźwignię zmiany biegów od strony cięgien, czego efektem jest short shifter Jest 2,5cm więcej i jest spoko, chociaż koszyk wymagał podniesienia. Skok jest dużo krótszy, ale nie jest też za krótki - trzeba dobrać to pod siebie. Dla mnie jest w porządku, raczej nie ma sensu przedłużać więcej.
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Nie Paź 26, 2014 18:52 |
|
|
demonkuba16
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 1911
Skąd: Piła
|
Też tyle przedłużyłem i jest ok. Podnieść trzeba chyba o 1cm cały koszyk dźwigni.
Konrad...opisz w końcu zawieszenie
_________________ Pozdrawiam!
Kuba
|
Nie Paź 26, 2014 19:33 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Coś koło tego
Opisze opisze, chcę tylko wcześniej dostroić go do naszych pięknych dróg, tak, żeby móc wydać opinię jak to się sprawdza w różnych warunkach. Na tą chwilę siedzi nisko, czasem przyciera przodem, tył za blisko odboju i takie tam historie Oczywiście lekarstwem jest np. podniesienie gwintu Ale wygląda kozacko i chce rozwiązać to inaczej
Na tą chwilę powiem, że jest to gwint MTS Technik z Polo 6n. Zdecydowałem się na MTS, ponieważ miał być bardziej miękki niż Ta-technix oraz lepiej wykonany. Nie wiem czy tak jest, ale fakt - beton to to nie jest, plomby nie wypadają
------------------------------
Poruszę jeszcze kwestie temperatury oleju - pisałem wcześniej, że w ciepłe dni (>20*) trzyma się na poziomie ok. 65-70*. Teraz, gdy jest koło 0*, podczas jazdy nie idzie więcej niż 55*. Gdy trochę postoi to wskoczy na 60*. Zastanawiam się, czy silnik faktycznie tak mało ciepła oddaje w olej, czy jest to kwestia pomiaru jego temperatury w misce ? Czujnik umiejscowiony jest na tylnej ściance miski, także nie jest wystawiony bezpośrednio na pęd powietrza. Do głowy wpadła mi myśl, o wykonaniu czegoś w rodzaju ocieplenia miski Co myślicie ?
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Pon Paź 27, 2014 19:06 |
|
|
demonkuba16
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 1911
Skąd: Piła
|
Ja sie zastanawiam nad płyta aluminiową pod silnik
_________________ Pozdrawiam!
Kuba
|
Pon Paź 27, 2014 19:20 |
|
|
mechu
samozwańczy prezes
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 4280
Skąd: Katowice
|
Ja mam zawsze temp oleju na pozoimie 85 st - sprawdz pirometrem ile faktycznie ma miska
_________________ !! Car Audio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!
!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
|
Wto Paź 28, 2014 09:01 |
|
|
konrad
Starszy Gwiazdek
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 754
Skąd: Starachowice / Kielce
|
Muszę się zaopatrzyć w jakiś niedrogi pirometr, bo na pewno jeszcze mi się przyda, ale 85* to ja ledwo co osiągnąłem przy baceniu latem Oczywiście dokładność pomiaru i zegara to jedno, ale zimą wskazania są dużo niższe. Jak uda mi się wjechać na kanał to się temu przyjrzę.
Co sądzicie o użytkowaniu na co dzień szerokopasmowej sondy lambda ? Konkretnie Innovate LC-2, w miejscu oryginalnej sondy. Na kontrolerze z tego co wiem można ustawić wyjście na zakres 0-1V i podać na seryjne ECU. Czy to się polubi ? Docelowo kiedyś współpracowałaby ona z DET'em. Czy taka sonda wytrzymuje mniej więcej tyle, co oryginalna wąskopasmowa ? Podobno trzeba dać jej trochę czasu przed odpaleniem, aby się rozgrzała, czy takich niuansów jest więcej ?
_________________ EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad
|
Nie Gru 28, 2014 14:26 |
|
|
Reklama
|
|
Nie Gru 28, 2014 14:26 |
|
|
|
Obecny czas to Sob Maj 11, 2024 03:45 | Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
Strona 15 z 16
|
|