Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 5 z 6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Licznik z obrotomierzem w p9
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Rozumiem, że chodzi o ośkę, na której znajdują się cyferki? A jak dostać się do ośki? Pytam, od frontu musiałbym pozdejmować wskazówki żeby zdjąć tarcze i dostać się do ośki, a z tym kiedyś już walczyłem w innych zegarach i później były kłopoty, żeby je właściwe ustawić. Czyli pewnie należy podejść od tyłu licznika?

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
juz nie psmietam ale chyba od przodu


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
hmm...no to kicha! Chyba nie zaryzykuję wyciągnięcia wskazówki z licznika.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
wskazówek na pewno nie sciagalem.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Temat rozkminiony Very Happy. Nie trzeba było zdejmować wskazówek. Podejście było od tyłu po wyjęciu bebechów. Dziękuję za pomoc.
Czy kłopoty z masą po przełożeniu licznika dotyczą tylko modeli krajowych? Tak wnioskuje z lektury forum i jak ostatecznie z tym sobie poradzić? I druga sprawa: w mojej gwiazdce nie mam poduszek, tylko napinacze pasów (kontrolka napinaczy). W nowych zegarach jest kontrolka poduszki powietrznej. Rozumiem, że po przekładce zamiast kontrolki napinaczy, będzie działać kontrolka poduszki powietrznej? Będę wdzięczny za sugestie i informacje, bo w na dniach robię przekładkę.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Postaw dwa liczniki obok siebie, prześledź ścieżki i wszystko będziesz wiedział. Ja u siebie musiałem zrobić nową rozpiskę co nie jest jakieś strasznie trudne.


_________________
Poznawacz Starletek, miłośnik Scorpiaków Smile
Na stanie EP91 '97 5D i inne.
Była EP91 5D '98 golas z obrotkiem Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzięki.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Zrobiłem jak kolega Pablo zaproponował. Obydwa liczniki obok siebie, prześledzone ścieżki i ....do roboty. Niestety...kilka podejść, kilka wersji i obrotomierz ani drgnie Sad i brak paru kontrolek np. typu napinacze pasów. Myślę, żę mod się udaje w wersjach starletek ściąganych z zachodu. Ja mam wersję z polskiego salonu (totalny golas). Może jednak produkowano różne wersje instalacji elektrycznych, co jednak wydaje się bez sensu. Mo ktoś może jakieś sugestie? Generalnie działa podświetlenie, ładowanie, kierunki i długie...i to wszystko.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Czy nikt z szanownych formuowiczów nie ma pomysłu?

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wiadomo coś nowego na temat tej podmianki zegarów w "golasach" p9? Też mam starleta z polskiego salonu i nie wiem czy wydawać kasę na zegary paseo czy dać sobie spokój skoro nie zadziała Rolling Eyes


_________________
Starlet 1,3 '98
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja szczepiłem do totalnego golasa, chyba z Polskiego salonu i wszystko co mogło to zadziałało, Oczywiście kontrolka od pasów nie zadział, bo nie ma reszty wyposażenia, ale obrotomierz powinien zadziałać po odpowiedniej konfiguracji kabelków. Jak by jakimś cudem zabrakło sygnału dla obrotka, to trzeba dociągnąć tu kabelek od cewki, bo tak właśnie działa obrotek. Być może Maciejo masz uwalony obrotek w tym nowym zegarze, a może tylko coś źle podłączyłeś.
Kokos, ja wydałem kasę i nie żałuję Smile


_________________
Poznawacz Starletek, miłośnik Scorpiaków Smile
Na stanie EP91 '97 5D i inne.
Była EP91 5D '98 golas z obrotkiem Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik z obrotomierzem w p9 
mechu napisał:

1. kupic licznik z passeo (jest tego troche na allegro) - ale uwaga powinna to byc wersja bez przekaznika z tylu przy wtyku C ( ja kupilem L17, wchodzi tez p29 - ten z przekaznikiem da sie tez wsadzic ale poza przepieciem pinow trzeba przerobic czesc instalacji ).


Jeszcze mam pytanie jak rozpoznać czy licznik ma ten przekaźnik czy nie?


_________________
Starlet 1,3 '98
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
p29 ma przekaznik i go widac jak na dloni


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
pablo19 napisał:
Ja szczepiłem do totalnego golasa, chyba z Polskiego salonu i wszystko co mogło to zadziałało, Oczywiście kontrolka od pasów nie zadział, bo nie ma reszty wyposażenia, ale obrotomierz powinien zadziałać po odpowiedniej konfiguracji kabelków. Jak by jakimś cudem zabrakło sygnału dla obrotka, to trzeba dociągnąć tu kabelek od cewki, bo tak właśnie działa obrotek. Być może Maciejo masz uwalony obrotek w tym nowym zegarze, a może tylko coś źle podłączyłeś.
Kokos, ja wydałem kasę i nie żałuję Smile


Dzięki za informację.
Zegary na razie odłożyłem na półkę, ale powiem szczerze, że nie przyszło mi do głowy uszkodzenie obrotomierza. Możesz Kolego Pablo powiedzieć jak sprawdzić wyjęty zegar, że ma uszkodzony obrotomierz. I drugie pytanie: jak poprowadzić kabelek od cewki, a dokładnie gdzie go podpić w zegarach?
Pzdr.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Licznik z obrotomierzem w p9 
mechu napisał:
Licznik z obrotomierzem w p9

Kazdy by chcial miec licznik z obrotomierzem - nic trudnego:

1. kupic licznik z passeo (jest tego troche na allegro) - ale uwaga powinna to byc wersja bez przekaznika z tylu przy wtyku C ( ja kupilem L17, wchodzi tez p29 - ten z przekaznikiem da sie tez wsadzic ale poza przepieciem pinow trzeba przerobic czesc instalacji ).

2. wyciagnac stary licznik
a. odkrecic srube mocujaca obramowke licznika
b. wyjac obramowke
c. odczepic linke siegajac od strony pedałów
d. odkrecic 3 sruby mocujace licznik
e. wyjac 3 wtyczki z tylu licznika
f. wyjac licznik (trzeba sie nakombinowac lub zdiac obudowe kolumny)

3. oznaczyc wszystkie kable (najlepiej nalepkami - np a1, a2 ... - kable wtyku A itd)

4. wyjac wszystkie kable z wtyczek

5. wlozyc je w nastepujacej kolejnosci do wtyczek (stara pozycja - nowa pozycja):

A9-A1 - zapłon
A1-A2 - katody diod ladowania i recznego
A2-A3 - ladowanie
A3-A5 - reczny
A6-A10 - ignition (obrotomierz )

B1-B1 - rezerwa
A11-B2 - temperatura (T lub TU)
B3-B4 - check engine
A8-B5 - cisnienie oleju
B14-B7 - podswietlenie
B15-B9 - podswietlenie
A10-B8 - temperatura (TE)

C2-C2 - masa
C3-C1 - długie
C4-C3 - migacz
B12-C4 - paliwo (FU)
C1-C5 - przeciwmgielne
C8-C6 - czujnik predkosci
C9 LUB C5 - C7 - masa
C10-C8 - migacz

Kable A8,A10,A11 trzeba przedluzyc - inne wystarcza na dlugosc

6. poskladac wszystko w odwrotnej kolejnosci.

7. cieszyc sie !!!

W brew pozorom cala operacja zajela mi nie wiecej jak 45min.

za dnia wyglada to tak:






Chciałbym jeszcze raz odświeżyć temat. Pierwsze podejście nieudane, ale ostatnio miałem trochę czasu i prześledziłem ścieżki. Czy szanowny Kolega mógłby spojrzeć na moją wersję rozpiski poniżej:
A9-A1 - zapłon
A1-A2 - katody diod ładowania i ręcznego
A2-A3 - ładowanie
A3-A5 - ręczny
A6-A10 - ignition (obrotomierz)

B1-B3 - abs
A11-A7 poduszka -
A13-A11 napinacze
B3-B4 - check engine
B2-B5- ciśnienie oleju
B14-B7 - podświetlenie
B15-B9 - podświetlenie
A10-B8 - temperatura (TE)

C5-C9 - masa
C3-C1 - długie
C4-C3 - migacz
B12-C4 - paliwo (FU)
C1-C5 - przeciwmgielne
C8-C6 - czujnik prędkości
C6 - C7 - masa
C10-C8 - migacz

Przedłużam jeden przewód A10

…. i może A8 do B3?

Byłbym wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 5 z 6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach