Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
silnik 1.0 - dane techniczne -
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Czekam na kolejne wyniki.
W Paseo miałem podobne kryteria z instrukcji. Czyli 45km/h na jedynce itd., można było dociągnąć do jakichś 50km/h, na dwójce ok.90-95.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
no na 3 bieg musze miec troche wiecej miejsc,bo tak w miescie to lepiej nie szalec za mocno. ale pewnie juz niedlugo cos dopisze nowego.


_________________
e21 hybrid/w30 2zz
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
przy sprawdzeniu obrotka okazuje sie,ze silnik mojego p8 kreci sie nawet powyzej 8000rpm,albo obrotek przewala. btw sprawdzalem przysp z zatrzymanego 0-100km\h:
obciazenie: 160kg
pierwsza proba z osiagnieciem 100 na 3 biegach dala ok 20 sek
druga na dwojce do 100 dala 16sek (za dlugo na jedynce pocisnalem i stad kiepsko dalej).
zaloze obrotek,dopasuje teorie zwiaze z praktyka i podam pomiary.
z tego co widze to chyba wymiana uszczelniaczy nie pomoze,wiec i testy mu bardziej nie zaszkodza,chociaz dalej ludze sie ze tylko one pachniete sa.


_________________
e21 hybrid/w30 2zz
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
u mnie jest tak:

1 - 52 km/h na oko i odcina
2 - 96 km/h i odcina
3 - 138 km/h i nie odcieło jeszcze
4 - 170 km/h i nie odcieło
5 - 180 km/h też nie odcieło Wink


a obroty przy których odcina wg obrotomierza cyfrowego to 6600 obr.

pzdr Smile

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
no ja na 3 pociagnalem do 140km\h i chcialem dalej,ale mi pacan droge zajechal i musialem szybko wyhamowac. testy ponowie,juz z obrotkiem, moze w nastepny weekend.
btw ciagle zastanawia mnie vmax 1.0. katalogowo 150.


_________________
e21 hybrid/w30 2zz
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
nowe dane vmax&rpm:
*1st 70km\h
*2nd 100km/h 8500rpm (mozliwe min wiecej,ale to moze juz byc the end silnika, te 120 ,to jakies moje przywidzenie bylo,taka predkosc nie realna raczej)
*3rd 140km\h 8500rpm (mozliwe o kilka km\h wiecej,ale raczej to tez max)
*4?
*5?
nie mam juz gdzie na tych biegach aktualnie sprawdzic. faktem jest,ze silnik kreci sie do 8500rpm i wyraznie to jest koniec.
Vmax,mozliwe licznikowe 170-180km\h(w kazdym razie obroty na to wskazuja). dodam,ze pozwolilem sobie na te testy z racji zameczonego silnika przez mojego poprzednika. nie polecam takich testow.

ps obrotek motometer,zwory ustawione na 4cylindrowca.
moje dalsze uzytkowanie tej furki to raczej swap przynajmniej na 2E, o ile sie nie okaze,ze jeszcze znajde jakies secrety...


_________________
e21 hybrid/w30 2zz
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
taki info dla silnika 1E warto zwrocic uwage na uszczelki gaznika i jego podstawy. najlepiej dac nowe i skrecic na silikon. stara uszczelka puszcza plyn chlodniczy do kolektora.


_________________
e21 hybrid/w30 2zz
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach