Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
Szalejąca temperatura
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Szalejąca temperatura 
Czytam, szukam i nie znajduje. Problem jest następnujący. W trakcie postoju wskaźnik temp idealnie trzyma pion. Włączam grzanie na max i wskazówka nawet nie drgnie. Wentylator ładnie załącza i chłodzi. Obroty spadaja i trzymaja się na ładnym poziomie (przy włączonych światłach). W czasie jazdy temp spada do około 1/3, ogrzewanie działa super, w czasie dojeżdżania np do świateł wyraźnie obroty sa wyższe. Termostat wymieniałem, uszczelka pod głowicą była robiona ale problem był tez przed remontem. Szukam problemu wiekszego spalania i tak chce wykluczać po kolei wszystko co "dziwne".

Padła diagnoza na pompe wody ale wtedy temp raczej by rosła w trakcie jazdy. Zastanawiam sie czy nie wymienić termostatu i nie wstawic takiego który nie będzie miał tej dziurki. Jakiej firmy termostaty polecacie? Układ jest odpowietrzony na 100%.

Ratujcie bo u mnie ludzie ręce nad tym rozkładają.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
cos nie tak z termostatem - dziurka musi byc i to wlasciwie ulozona.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jak teraz patrze na tą dziurkę na zdjęciach z wymiany termostatu to nie ułożyłem jej idealnie na górze.

Dzisiaj wykonałem tez test z kartonem na chłodnicy i w czasie jazdy idealnie trzymał temperature. Czytałem że termostaty vernet są szczególnie lipne i trafić na dobry to sukces. Jutro zamawiam wahlera. Wymienie i zobacze czy bedzie lepiej.

Ps...czy to może byc przyczyna wysokiego spalania?


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
tak - moze wiecej palic


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wymieniam jutro termostat! Oby to było to Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wyjąłem termostat, wygląda na sprawny, otwiera chwile przed zawrzeniem wody. Ciekawi mnie jednak to czy ułożenie go tym otworem (chyba odpowietrzającym) w dół mogło spowodować taką jego dziwna prace... Czekam na nowy termostat, wkładam poprawnie, zaleje i testy Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Z tego co kojarze to jak go zle ustawisz to sie nie odpowietrza i przegrzewa


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wymieniłem termostat na gates'a. Różni się wyglądem, ma troche krótszy korpus ale ogólnie długość taka sama. Włozyłem, zalałem, nagrzała się i trzymała temp w trakcie postoju. Teraz czekam az sie wychłodzi i rusze w trase zobaczyć czy się poprawiło czy nie....


....jak nie to montuje rolete na chłodnice!


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
A więc po zrobieniu 50km temp dochodzi PRAWIE do pionu i tak się trzyma, na postoju dochodzi całkiem do pionu i tak sie trzyma. W trakcie jazdy odchyla się o max 1-2mm....różnica jest ogromna!

Teraz testy spalania Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Zarzuć zdjęciem Smile


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jakie wymagania Very Happy Jutro cykne fotke ;P


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Myślę, że to będzie to, ponieważ miałem podobną sytuację w P8, ujeżdżanej przez babę, po tym, jak wymieniłem chłodnicę i dla pewności termostat (właśnie Vernet). Auto zaczęło palić dychę i więcej po mieście. Nawet wymieniłem jej czujnik sterujący i nic. Jak już nie miałem pomysłu, to zauważyłem, że zegar nie dobija do połowy zakresu. Pomimo zastawki, jakby czujnik zegara nawalił. Wskazówka osiągała zaledwie jakieś 2/5 zakresu "normal". Dziwnym zbiegiem okoliczności stary (ori) jeszcze leżał w kiblu ze złomem. Założyłem go na próbę i tak zostało. Wróciło do normy.


_________________
Niewiedza nie oznacza głupoty, tak, jak ciemność nie oznacza ślepoty.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  


Tak to teraz wygląda. Wystarczy 10 minut jazdy i wskazówka idzie do tej pozycji. Teraz trwają testy spalania:P Póki co wygląda że jest lepiej ale ciiiiii...bo zapesze.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzięki, wygląda dobrze Cool U mnie za czasów 2ee wskazówka leżała niżej i z tego co pamiętam wymiana termostatu (tama) nie zmieniła diametralnie sytuacji. Myślałem, że ten typ tak ma, widocznie nie Smile


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja teraz zastanawiam się czy nie spróbowac jeszcze z termostatem wahler. Aktualnie mam gates'a i róznica między nim a vernetem jest jak widać znaczna. Wahler podobno jeszcze lepszy. Może jak bedę się nudził to to sprawdze Wink

U mnie na vernecie wskazówka była jakieś 4-5mm niżej niż teraz i było to czuć po obrotach. Teraz jest o wiele lepiej.

....zabieram się za zawieszenie Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach