Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
modyfikatory, ceramizery itp.
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
dz0rdasz napisał:
"Obecne zabiegi producentów to ściema" Lepiej bym tego nie ujoł Laughing Teraz te same oleje producent zaleca wymieniać co 30tys. Przekonałem się jak wyglada silnik brata po 120tys serwisowania w ASO (cztery wymiany oleju) Laughing Jest tyle syfu że jak pociągnie do 200tys to będzie koniec silnika.
Laughing
potwierdzam,takie praktyki potwierdzaja silniki Dci renaulta,montowane np w almerach N16(jezdzilem taka) silniki maja zalecane wymiany oleju co 30tys km co przy pojemnosci miski 3,6l jest bzdura bo olej traci wlasciwosci juz po 12 i szlag trafia panewki,a odnosnie tematu i filmu,gosc ktory ma na czapce napis "castrol" i dumnie go nosi,nie bedzie mnie uczyc jaki olej jest dobry^^ NAWET JAK JEST KIEROWCA RAJDOWYM,PONADTO JUZ WIDZE JAK KTOS MA "JAJKO" Civica z automatem,ma najechane 130tys i poddaje taka perelke takim testom,dla mnie sciema! uczulony tez jestem na zachwalanie przez niektorych paliw typu v power,verva itp,niektorzy nie wiedza ze te paliwa majaw sobie uszlachetniacze ktore tylko "wysuszaja " komore spalania i szkodza silnikowi na dluzsza mete

 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Paliwa to osobny temat. Bio-estry w paliwach dodawane na maxa powodują nie tylko większe zużycie samego paliwa, ale także silnika. Z moich obserwacji wynika, że najczęściej syf tankujemy na BP i Shell. Najlepsze paliwo, ale też najdroższe, osobiście zatankowałem na Statoil i to była 98. ON już nie jest tak dobry.


_________________
Niewiedza nie oznacza głupoty, tak, jak ciemność nie oznacza ślepoty.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
paliwo 98 chyba przeznaczone jest do aut z wysokim stopniem sprężania. Lanie go do naszych gwiazdek chyba mija się z celem... chyba, że jeździsz cały czas powyżej 4tyś obrotów...

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
Odpowiedz z cytatem
Post  
wszystkie auta japonskie na rynek EU z tamtego okresu maja silniki produkowane w technologii lean burn czyli na uboga mieszanke tak wiec smialo wytarczy tankowac 95 shella v power i inne wynalazki mozna lac do auta o mocy powyzej 200ps wtedy czuc lekka roznice w reakcji na gaz,w niektorych jak np evo fq400 trzeba tankowac v power bo tylko na tym pojedzie..jaki jest sens lac 98 i inne wynalazki do 4e-fe nie mam pojecia...98 i lepsze paliwa maja w typowo JDMowych wersjach silnikow zapobiegac spalaniu stukowemu,ale to wynika wlasnie z konstrukcji silnikow przykladowo K20 w ctr na EU mial 200ps pozniej 201 a w JDM 220 pozniej cos pod 230 wiec czyms taka jednostka musi sie zywic;)

Odpowiedz z cytatem
Post  
chyba przesadziles. lean burn byl tylko 4afe i 7afe.
a do silnikow toyoty mozna lac bio-costam o 95/96r bez szkody dla silnika pod warunkiem ze ecu ogarnie.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
zle napisalem:p chodzilo mi o to ze wszyscy producenci mieli cos takiego w ofercie:p co nie zmienia faktu ze JDMowe wersje silnikow czesto maja wieksza moc od eu i USA "blizniakow" w tych samych autach , a inne konstrukcje to w ogole nie sa oferowane co do paliwa z bio dodatkami to masz racje kiedys o tym czytalem chodzi o estry i inne dziadostwo czy cos tam w paliwie jednak nie polecam,zatankowalem kiedys na aralu w niemczech z bio dodatkami do rolki 1.4vvti i po przejechaniu 4km zaczal sie swiecic check engine xd

Odpowiedz z cytatem
Post  
przypominam ze to topic o ceramizerach itd.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Modyfikatory i ceramizery/rewitalizanty są również do paliw, a więc w temacie : jakiś czas temu dostałem próbki dodatku właśnie do paliwa z firmy Archoil - AR 6400. Moja Gwiazda przez lata zaniedbywana, miała trochę syfu w sobie, bo motór zaczął inaczej gadać i lepiej/chętniej się obecnie wkręca. Spalanie ? Da się zauważyć poprawę, ale nie drążyłem tego tematu.


_________________
Niewiedza nie oznacza głupoty, tak, jak ciemność nie oznacza ślepoty.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
kiedys ogladalem jakis program na YT i gosciu dodal do yarka ceramizer spalanie podobno sieobniza i w miare jestem w to uwierzyc bo niby zmniejsza tarcia itp ale pozniej jak zaczal mowic ze poprawila mu sie kompresja to juz troche naciagane sie wydawalo,choc pomiary robili,dla mnie wlew paliwa jest od lania beny lub ropy nic wiecej;P ale to tylko moja opinia,ceramizery itp tak jak gaz maja zwolennikow jak i przeciwnikow

Odpowiedz z cytatem
Post  
Oczywistym jest, że są zwolennicy i przeciwnicy. Ci drudzy często znają temat teoretycznie. Po za tym prawdą jest, że nie zawsze czuć poprawę, a działanie czegoś można docenić po dłuższym okresie.


_________________
Niewiedza nie oznacza głupoty, tak, jak ciemność nie oznacza ślepoty.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
który ceramizer do tego yarka dodał? ten mały w strzykawce?


_________________
Starletka 1,3 16v 98r


Uploaded with ImageShack.us
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
piotrekpasti napisał:
który ceramizer do tego yarka dodał? ten mały w strzykawce?
tak dokladnie

 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 4 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach