Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
ZBYT WYSOKIE OBROTY
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post ZBYT WYSOKIE OBROTY 
WITAM

Od 1,5 roku jestem(właściwie żona) posiadaczem Starletki 1,3 z 1991 r.
świadomy skąd jest dobra cena (trochę poobcierana, drobne wgniecenia)
pognałem ze Śląska pod Poznań i wróciliśmy razem.
Od chwili zakupu kilka niedyspozycji - poprawiony tłumik, nowa miska olejowa, nowy(używany) zbiornik paliwa(nowy 800,- PLN) nowe amory z przodu i wszystko z pakietu eksploatacji. Jedna rzecz jedynie mnie martwi zbyt wysokie wolne obroty, z tego co wyczytałem powinny oscylować w granicy 800-850 u mnie "stoją na 1100. Biorąc pod uwagę sprzęgło i zużycie paliwa warto to wyleczyć. Byłem z problemem u "konowałów" i "pod ladą" w dobrym serwisie Toyoty. W warsztatach sugerują lewe powietrze w kolektorze ssącym natomiast mistrz z Toyoty przepustnicę za 2500.-(za autko dałem 3800 tyś). Może ktoś miał taką przypadłość i problem tkwi gdzieś płytko (przekaźnik, albo coś tam) a ja kombinuję.
Proszę o jakąś radę lub sugestię, wielkie dzięki.
P.S. Przewody zapłonowe i świece też są nowe.

KLECHA

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
zatkaj reka przepustnice i dowiesz sie od razu czy nie ma lwewgo powietrza.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
a jak wogole jest z tymi obrotami. sa tylko za wysokie? czy moze skacza raz wysokie raz niskie? masz na gazniku czy na wtrysku?


_________________
E11 4efe + Golf V tdi

http://youtube.com/watch?v=SKkWdZL_6Hw
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzięki, z przepustnicą spróbuję jutro, dzisiaj zbyt późno usiadłem do kompa i radę przeczytałem.
Obroty są równe, znajomy mechanik próbował regulować obroty przy lince ale po popuszczeniu linki na maxa blokowała się przepustnica. Co do wtrysku to jak mi powiedziano jest jednopunktowy. Podejrzewałem o "lewiznę"przewody podciśnieniowe ale są całe i dalej stoję w miejscu. A tak apropo brania oleju, jeżdżę na Mobilu Delwaku 15W40 i przy spokojnej jeździe "łyka" około 4 - 5 litrów na 10.000.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
moze Ci sie kolo przepustnicy sprezynki jakies wyciagnely i nie odbija gaz do konca. jak cofniesz przepustnice palcami na max to obroty spadaja na normalne?


_________________
E11 4efe + Golf V tdi

http://youtube.com/watch?v=SKkWdZL_6Hw
power is nothing without controll
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Zwolniłem linkę całkowicie i przepustnica zaczęła się blokować przy otwieraniu jakby o coś haczyła. Zauważyłem na lewym nadkolu, obok bezpieczników coś w rodzaju gniazda diagnostycznego, może jest możliwość regulacji przez komputer ???

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach