Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Obroty silnika (opóźnione) Toyota Corolla E12
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Obroty silnika (opóźnione) Toyota Corolla E12 
Opiszę mój problem cytatami innych użytkowników z tym samym problemem:

"Gdy dojeżdżam do świateł i zrzucę na luz przez chwile trzyma obroty"

"Po zdjęciu nogi z gazu obroty nie spadają od razu. Irytujące jest to podczas zmiany biegów. Po wysprzęgleniu silnik wyje zanim samochód zorientuje się, że gaz już odpuszczony"

"Na luzie gdy nacisnę gwałtownie pedał gazu, obroty wchodzą tak jakby opóźnione, a jak puszczam to spadają i przed końcem chwilę się zawieszają"

"Podskakują przy zmianie biegów, na biegu gdy puszczę gaz auto jedzie ok,1,5 sekundy jakby gaz był wciśnięty"

"Po wysprzęgleniu auto zostaje jeszcze króciutką chwilę na obrotach, tak jakby silnik reagował na odjęcie (dodanie) gazu z opóźnieniem. Nauczyłem się już nawet inaczej biegi zmieniać. Najpierw puszczenie pedału gazu i dopiero potem sprzęgło"

Komputer nie pokazuje błędów.
Miał ktoś już taki problem?
Co mam sprawdzić/wymienić?

Z góry dziękuję za pomoc.


_________________
TOYOTA COROLLA IX (seria E12T 2002 TERRA) 1.4 97KM VVT-i
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
sprawdź sprzegło


_________________


moja pasja Smile

Qba
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
1 - raczej nie to forum - predzej corollaclub
2 - ten typ tak ma zaleznie od oprogramowania ecu.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
mechu napisał:
1 - raczej nie to forum - predzej corollaclub
ale toyota to toyota:)
Cytat:
2 - ten typ tak ma zaleznie od oprogramowania ecu
eee....nie...moja miala 512 tys km z tego w rodzinie 312tys zrobione i nigdy nie miala opoznienia w przekazywaniu mocy..do czasu jak padla cewka

jak swieci sie check engine to cewka zaplonowa do wymiany(norma w tym aucie,predzej czy pozniej)jedz i niech mechanik zczyta blad na ktorym cylindrze,mialem podobne objawy:) identyczny silnik:)o ile swieci sie check,jak sie nie swieci to sprzeglo lapie tylko jak mu sie uda,choc moja miala najechane 512 tys i sprzeglo seryjne z fabryki miala xd,BTW jak masz niebieski akrylowy kolor lakieru to auto na 10000% nie ma oryginalnego przebiegu:P bo jest po leasingu a 2.roczniki 2002 mialy wadliwe silniki ktore spalaly litry oleju:) dopiero w 2003 poprawili to:)

Odpowiedz z cytatem
Post  
HanysJDM napisał:
eee....nie...moja miala 512 tys km z tego w rodzinie 312tys zrobione i nigdy nie miala opoznienia w przekazywaniu mocy..do czasu jak padla cewka

Kazda e12 ma podtrzymanie obrotow tylko jedni tego nie zauwazaja bo wysokosc podtrzymania zalezy od programu ecu - raz jest wieksze raz mniejsze
Z reszta starlet P9 tez ma to podtrzymanie Smile

HanysJDM napisał:
roczniki 2002 mialy wadliwe silniki ktore spalaly litry oleju:) dopiero w 2003 poprawili to:)

wierz w to dalej Razz do 2005 r byla kiszka.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Mechu to ja mialem wyjatkowy model chyba bo w zyciu oleju mi nie ubylo,jak zeszlo 100ml na 15tys km to bylo duzo,a olej sprawdzalem co 3-4 tys,wymiany co 15tys,i w zyciu nie widziala innego oleju jak mobil1 syntetyk,aauta nie oszczedzalem bo zdarzalo sie ze na autobahnie 4 pasazerow+bagaznik full szla 198km/h licznikowe,wiec...co jak co ale auto mialem takie,setki tys km najechalem i wiem co pisze

Odpowiedz z cytatem
Post  
Podaj mi vin to sprawdze czy miales wade.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
SB1JM22E50E073014 bede wdzieczny bo mnie zaciekawilo to co napisales;P dodam tylko ze przy tym egzemplarzu skrecanie licznika siegnelo apogeum zrzut stanu z 512tys na...UWAGA! 147tyskm!!! o tyle skrecil licznik gosc ktory odemnie kupil auta,jak pozniej sie okazalo na handel,na cale szczescie udalo mi sie pozalatwiac aktualne sprawy i nadal bede szczesliwym wlascicielem ep91 <3<3 drugiego rozstania z toyota bym nie przezyl;p

Odpowiedz z cytatem
Post  
chyba nie masz wady - wychodzi na to ze 3d po ktoryms roku nie mialo.
Co innego 5d i sedan automat produkowane w UK - te mialy odpowiednio do wrzesnia i kwietnia 2005.
3D mialo problem dluzej ale tylko 1.6 - do kwietnia 2005


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
1.6 to w ogole fest silnik byl...spalanie na 100 bylo litr wiecej a osigi te same co 1.4

Odpowiedz z cytatem
Post Toyota 
Rozumiem, że to ironia!? chyba, że coś źle napisałeś Smile czyli 1.4 lepszy bo mniej pali i te same osiągi tak ? Razz Smile


_________________
TOYOTA COROLLA IX (seria E12T 2002 TERRA) 1.4 97KM VVT-i
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
topictroche sie juz zmienil ale co tam...1.6 w budzie e12 niejednokrotnie sprawdzalem ze swoim 1.4 bo moj kuzyn mial 1.6 110 ps,na prostej jak udalo mu sie wygrac to max o dlugosc kilku cm,prawie bez roznicy,a problemow z 1.6 np na lpg duuuzo wiecej jak z 1.4,v max minimalnie wyzsza w 1.6,a swojadroga nie wiem czy malopali bo mialem duze rozbieznosci w spalaniu,najmniej jadac na pusto potrafila mi spalic duzo ponizej 6l gazu ale jechalem 90 i w niemcach a najwiecej spalila mmi prawie 17l/100 but caly czas w podlodze 4 osoby+bagaznik zapchany podach tez niemcy,ekonomiaauta to nie tylko ile spala,ale tez ile wydajemy na czesci itp,auto mimo ze skladane w angli(moje hatch 3d) to poza lipnie spasowanymiplastikamiwszystkook,jedna awariacewki zaplonowej(40zl) i przepalajace sie zarowki w ciagu 512tys km to chyba ideal samochodu pozdro

 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach