Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 8 z 9
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
EP91 4E-FTE Wwa
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
myslalem ze gwint bo jakos niżej siedzi , a tego ze okleiłeś ramki to bym nigdy nie spostrzegł Smile


_________________

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Siostro... skalpel Very Happy


Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
pamiętaj o znieczuleniu Wink


_________________


moja pasja Smile

Qba
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Siebie Wink?

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Siebie to po skończonej, dobrze wykonanej robocie Very Happy


_________________


moja pasja Smile

Qba
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
custom'owy kolektor wydechowy ?


_________________
#018 - EP91
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
pod seryjne turbo customowy kolektor ? a po kiego ? co tam działasz za cuda lepiej napisz jumpjecie?


_________________

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Cuda, od razu cuda... Razz
Tak, póki co pójdzie custom mani pod CT9 - na wiosnę po niewielkich przeróbkach będzie ładnie pasował pod tf035. Poszukam w wolnej chwili "wizualnego" uzasadnienia, dla którego nawet na stock turbo warto zainwestować w mani - już różne nieciekawe przypadki widziałem, szczególnie jak chłopaki chcieli coś mocniej dmuchnąć. A ja wolę zapobiegać niż leczyć Smile

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
We łzach, krwi i pocie powoli się wyłania... Wink


Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
prawdziwy rogacz Very Happy


_________________

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Baran i tyle Wink


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
ni to rogacz ni to baran,toc to kobieta w pelnym rozwarciu! If You know what i mean;>

Odpowiedz z cytatem
Post  
Jk juz masz wszystko rozebrane to musisz to wyportowac - tam jest do ugrania sporo na wydechu.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Spoko, spoko, kilka ściernic już poszło Razz
Zastanawiam się tylko czy babrać się z wastegatem w CT9 i muszę poszukać jakiegoś info odnośnie ewentualnego szlifnięcia/powiększenia kanałów w samym bloku Very Happy
Hanys, twoje skojarzenia są niepokojące, ale freudyści nie byliby zaskoczeni Wink

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Po 3 weekendach w garażu... Wink

Co zostało zrobione? Kolektor typu "ram horn" (czyli z polska baranek), trochę polerki na wyjściu z silnika, relokacja filtra (nie do końca satysfakcjonuje mnie to miejsce, ale póki co musi być) z dorobioną całą przejściówką z dolotu turbo w związku z zaistniałą ciasnotą przy filtrze oleju, założony BOV i zrobione nowe miejsce na zbiorniczek wyrównawczy cieczy chłodzącej. Przy okazji tulejki panharda, był zamiar na tuleje wahaczy, ale zabrakło czasu i poniekąd dostępnej pod ręką "technologii" na wymontowanie ich.
Co jest do zrobienia w najbliższym czasie? Filterek odmy (już zamówiony), rozsądny aktuator wastegate'a i jak starczy chęci to zdjęcie kompresora klimatyzacji (chyba się już wyleczyłem z zakładania klimy... póki co Wink ).
Na wiosnę kosmetyka, konserwacja, schowanie dorabianych kabli w wiązkę, trochę prac przy zawieszeniu i zapewne przy hamulcach. Być może uprę się na wklejenie tf035, na pewno dorobię downpipe bez względu na użytą suszarkę - aktualnie, aż głupio się "przyznać", jeżdżę z seryjnym katem Very Happy

Póki co zrobiłem nieco ponad 100km po mieście, jeździ się przyjemniej, jest ciszej Shocked głównie za sprawą przeniesienia filtra, ale również obniżenia obrotów silnika przy danej prędkości (przy 100 km/h mam w tej chwili 2750-2800 rpm). Jak starczy czasu podjadę wreszcie na hamownię, bo jestem ciekaw cyferek, choć nie spodziewam się urwania tyłka Smile

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 8 z 9
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach