Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Toyota Starlet 1.3 91r
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Mi to się bardziej widzi ze puściło mocowanie belki do budy bo koło poszło mocno w tył - pewnie ugnite było i się naderwało. To może krzyżyk na aucie postawić. Nie tak łatwo skrzywić belkę. Puki nie wyjaśnisz co i jak to nie jeździj autem.



Ostatnio zmieniony przez szmergiel dnia Sro Lip 18, 2012 12:07, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Akurat na tych zdjęciach to jest chyba złudzenie że poszło do tyłu bo koło jest głęboko we wnęce. Ale fakt, mogło puścić mocowanie..
Uderzyłeś bokiem czy jak?


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
A więc tak, na sprawdzeniu zbieżności byłem po zakupie jakoś i wtedy okazalo się ze prawy tył jest rozbieżny, tylne kola są troche za bardzo pochylone ale mieści się w normie, dokładnych wartości nie mam bo nie zapisałem.

Prawy tył jest rozbieżny, zakręt był w lewo i wpadłem w poślizg wiec myśle że to dlatego, a podczas zdarzenia raczej nic w zawieszeniu się nie uszkodziło. Więc myślę co by tu z tym tyłem zrobić. Narazie potrzebuje opon letnich.

Wczoraj:
- Zmienione uszczelniacze: wału, wałka rozrządu, pompy oleju
- Nowy pasek rozrządu Gates PowerGrip
Dzisiaj:
-Wymienione wachacze przód nowe, wreszcie nie ma luzów
-Dokręcone łożyska tylne kół i dołożony smar


Mały poślizg Uwaga +18 !
https://picasaweb.google.com/ysio997/12Czerwca2012

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Nazwa Skype
Odpowiedz z cytatem
Post  
zawsze mówiłem że największym wrogiem ludzkości jest podsterowność Very Happy

[EDIT]
już się przyjrzałem i już widzę że to jednak nadsterownośćWink

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dokładnie, jadę sobie 60-70 w zakręcie w lewo który widać na zdjęciu, nagle samochód postawiło bokiem, kontra w prawo, potem w lewo prostopadle do drogi, przód złapał pobocza i zatrzymał się jak widać.
Miałem dużo szczęścia że nikt nie jechał z naprzeciwka, ani nie jechałem szybciej bo niewiele brakowało do daszku Smile

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Nazwa Skype
Odpowiedz z cytatem
Post  
a jak opony z tyłu wyglądają? Wink

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Z tyłu zimówki made in china ale w b.dobrym stanie, z przodu polskie.
Musze jak najszybciej zakupic kpl opon letnich

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Nazwa Skype
Odpowiedz z cytatem
Post  
to wiele wyjaśnia, zimówki w tych warunkach to nie jest coś co dobrze trzyma Wink

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Najwięcej wyjaśnia to że prawe tylne koło jest rozbieżne, stąd tył wyjechał Razz


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Brodda13 napisał:
Najwięcej wyjaśnia to że prawe tylne koło jest rozbieżne, stąd tył wyjechał Razz



I to jest prawidłowa odpowiedz,ostatnie 3 lata brykałem na zimówkach cały rok i nie było poślizgów,jedynie w lecie odrobine piszczały w lecie na zakrętach Very Happy

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Nazwa Skype
Odpowiedz z cytatem
Post  
widocznie mamy inną definicję szybkiej jazdy i trzymania opon na mokrym asfalcie Razz

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Co do opon to na pewno zimówki trzymają się gorzej, ale jeżeli masz zimówki tak samo na przodzie jak i tyle to raczej mało prawdopodobne jest żeby bez specjalnego manewrowania złapać boka starletką Razz
A rozbieżne prawe tylne koło na lewym zakręcie to tak jakbyś próbował widlakiem jazdy na granicy przyczepności Very Happy


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Brodda13 napisał:

A rozbieżne prawe tylne koło na lewym zakręcie to tak jakbyś próbował widlakiem jazdy na granicy przyczepności Very Happy


Mi tu bardziej przegubowy ikarus się widzi Smile


_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
No to też dobry przykład Very Happy


_________________
Starlet P8 'Jeans' 2EE Bi-fuel Edition 95' >280kkm

Kuba Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
samo przez sie był bity i belka do wymiany ,dla kazdego kombinowanie niewiele da .w momencie cięższych warunków np. w zimie moze skończyc się to bardziej tragicznie.Yasiu poszukałbym z odzysku zdrowej belki ,lepsze to niz wizja skasowanej bryczki.Przynajmniej będziesz miał pewność ze więcej Ci się to nie przytrafi Very Happy

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Nazwa Skype
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 6
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach