Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 11 z 13
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
SWAP
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
aha bylem troche zdziwiony bo to sa silniki na troche "innym poziomie" zaawansowania technologicznego a w australii jest to czesty zabieg tak maja na forach popisane,ponadto znalazlem opis projektu EP82 z 3sgte pod maska:D prawdziwy potwor:D koles robil polosie na zamowienie zeby wszystko jakos do kupy poskladac,postaram sie dac link do ich tematow bo maja fajne rzeczy np o filtrach stozkowych(bardzo zachwalaja blitz sus) i o hamowaniu 4e-fte,3s-gte 2jz-gte i innych "uturbionych" ze warto w czasie pomiarow uzywac suchego lodu bo lepsze wykresy wychodza xd choc jak wiadomo na codzien nikt nie bedzie jezdzic z suchym lodem na "chlodnicy miedzystopniowej"Very Happy postaram sie jutro wrzucic linki do dzialu "smieszne i niesmieszne"


mechu napisał:
http://corolla-dolara.blogspot.com/
no wlasnie i tak jak na zalaczonym filmikach,problemy z zaplonem... wychodzi roznica w technologii stosowanej w silnikach:/z opisu tez wynika ze byly nie male problemy z iskra,tego wlasnie sie obawiam,do tego jak dolicze ze w elektryce jestem zupelnie zielony i ze nie potrafie spawac to na mysl o swapie mnie ciarki przechodzai powaznie zaczynam myslec nad Twoimi radami mechu,czy lepiej sobie nie kupic glanzy:DVery Happy mialbym prawdziwy JDMowi wozik na czym mi zalezy odkad zdalem na "B" tylko kwestia przyzwyczajenia sie do RHD...bo tak to same plusym.in. niskie oplaty za podatek drogowy w NL(pojemnosc,rodzaj paliwa i masa auta sa brane pod uwage)

 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Skoro chcesz mieć wolnossący, to poszukaj 5E-FHE.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
to ta jednostka montowana w toyota sera?jak tak to sorry,ale doradziles mi wlasnie cos do czego jest chyba mniej czesci jak do 4AGE

Odpowiedz z cytatem
Post  
HanysJDM napisał:
aha bylem troche zdziwiony bo to sa silniki na troche "innym poziomie" zaawansowania technologicznego a [...] no wlasnie i tak jak na zalaczonym filmikach,problemy z zaplonem... wychodzi roznica w technologii stosowanej w silnikach:/z opisu tez wynika ze byly nie male problemy z iskra,tego wlasnie sie obawiam


Kto ci naopowiadal ze to inny poziom - te silniki technologicznie sa identyko przy czym 4age szybciej pada (przy mniejszej mocy).
blok stalowy, glowica yamachy, zaplon taki sam, sterowanie paliwem takie samo.

Ponadro u dolara problem z zaplonem powodowal SA ktory byl troche z pupy. jak by byl sa z prawdziwego zdazenia to by nie bylo problemow.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Toyota never made a wide-valve angle "7A-GE" based on the 7A, but many enthusiasts have created one using a combination of 7A-FE parts (block, crank, rods) and 4A-GE parts (head, pistons). Likewise, an unofficial supercharged "7A-GZE" has also been built from 7A-FE parts (block, crank, rods) and 4A-GZE parts (head, pistons).
mechu skoro silniki sa niemal identico to dlaczego ludzie czesto stosuja opisana modyfikacje,ze praktycznie skladajaz 2 silnikow jeden bo ktorysma cos lepszego i odwrotnie?? ponadto cytat z forum australijskiego

"i was interested in this as well but i found out it is rather exspensive but you do get great hp gains
you need the 4age/ze head, 4agze pistons, the 7a rods work but new OEM are preferred, also out off a 4a engine you'll need the fuel lines, injectors, fuel pump, as well as the ECU

after hearing this and looking for parts and prices i decided to just build my 7a and turbo down the road and just run low boost "

skoro sterowanie paliwem jest takie samo to dlaczego doradzaja przekladac czesci? nie watpie w Twoja wiedze ale znalazlem takie cos,co wyraznie zaprzecza Twojej opinii.Ponadto dowiedzialem sieze bloki 4AGE i 7AFE nie sa identyczne,blok w 7AFE jest minimalnie wyzszy (przez co ma dluzszy cylinder) (tak jak powiedzilaes) jest odporniejszy na wyciaganie wyzszej mocy jak 4AGE:) uprzedzajac tylko opinie,dodam ze nie jest to forum mechanikow w stylu polski Pan Henio czy Stefan czy inny co uczyl sie na maluchu mechaniki,tylko ludzi ktorzy masowo importuja hachiroku i chyba znaja juz praktycznie kazda srubke i tajemnice tych silnikow 7AFE w AU tez nie brakuje,wiec serio wiedza co i jak,co ofc nie zaszkodzi skonfrontowac tego z EU wiedza:D
Cytat:
Kto ci naopowiadal ze to inny poziom - te silniki technologicznie sa identyko przy czym 4age szybciej pada (przy mniejszej mocy).
blok stalowy, glowica yamachy, zaplon taki sam, sterowanie paliwem takie samo.
co do tego pytania odp masz powyzej informacji zasiegam glownie z forum zagranicznego bo w PL osob ktore znaja te silniki jest od groma ale jak zapytasz kto tego dotykal i rozkrecal to 90% sie wykruszy[/quote]

Odpowiedz z cytatem
Post  
calkowicie mylisz pojecia - ja mowie o uzytej w tych silnikach technologii a ty o wymianie elementow pomiedzy.
Gdyby byla to inna technologia to nie dalo/ bylo by utrudnione wymienianie elementow pomiedzy silnikami a jak sam zacytowales wszystko (prawie) mozna miedzy nimi przekladac.

Poza tym ja swojej wiedzy nie czerpie z internetu bo tu wiele bledow jest - a co przeczytam to zawsze weryfikuje tak ja np zaplon u dolara z ktorym walczylismy dlugi czas ale w koncu jezdzilo to pieknie az dziwie sie ze rozbiera go i sprzedaje.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
aha rozumiem,ale czy z tym blokiem w 7afe to prawda czy sa na to jakies dowody?ktos w PL porownywal te silniki?,no ja niestety mam tylko blaszany garaz aktualnie bo siedze w PL(z czego jestem bardzo niezadowolony)w ktorym moge tylko wymienic filtry,plyny,olej itp niestety mimo ze chce nie mam mozliwosci grzebania w aucie,rozkrecania silnika itp.a wymiana przegubu i rozrzadu to nic...dlatego tez "na sucho" przerabiam takie rzeczy czytam fora itp.mam nadzieje ze bd mial okazje sprawdzic moje vs Twoje spod swiatel w niedalekiej przyszlosci,bo jestem ciekaw ile daly Twoje mody:P a ze jestes z Katowic to bd na Ciebie "polowac" jakbys tylko podal w ktorej czesci kato dokladnie mieszkasz:P,na dzien dzisiejszy posluchalem Twojej rady i kupie 4e-fte(a tak dokladnie glanze) ale aktualnej gwiazdy nie pozostawie "stockowej" chcialbym podwedzic czesc twoich modyfikacji,zmienic dolot,wydech itd bo auto i tak sobie zostawie,szkoda mi je sprzedawac

Odpowiedz z cytatem
Post  
HanysJDM napisał:
ale czy z tym blokiem w 7afe to prawda czy sa na to jakies dowody?


dowody na co?

ps. nie scigam sie z pod swiatel - za malo zakretow jest za swiatlami Wink
ps2. ochojec


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
1.no ze niby blok w 7a jest odrobine wyzszy od tego w 4age,2.tez mysle ze proste sa dla szybkich aut a zakrety dla szybkich kierowcow,3 no to nie mam daleko:D

Odpowiedz z cytatem
Post  
prawdopodobnie jest wyzszy tylko jakie to ma znaczenie ?
wazne ze glowica pasuje.
Tylko trzeba policzyc czy da sie z tego zrobic ssaka bo z tego co pamietam to kompresja wychodzi raczej pod kompresor/turbo.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
dzisiaj pytalem typka w warsztacie i mi powiedzial ze jakbym chial to za swapa z 4e-fe na 4a-fe wezmie (za robote) 600zl:D do tego 1500zl silnik w dobrym stanie+skrzynia z 800 i sa smieszne koszty:D

Odpowiedz z cytatem
Post  
no to powodzenia Wink


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
ale coo tym myslisz mechu? nie za tanio?choc z 2 strony jestem za tego mechaniora pewny,koles od 25 lat ma ten warsztat opinie ma swietne,noi jestem troche w szoku jak podjechalemdoniego a on mi zaczal nawijaco tych silnikach jakby mial katalog w glowie xd

Odpowiedz z cytatem
Post  
600zł za ciecie podluznicy, dospawanie mocowania + przekladka to wieje drutem.
Poza tym za 2kpln dostaniesz cala corolle z 4afe anglika.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
jakby nie to glupie ciecie to sam bym probowal a tak to juz niewiem....

 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 11 z 13
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach