Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 15 z 16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
Starlet EP81 4EFE by Konrad
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Spy photo Cool




_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Bębny z tyłu nowe? Jaka firma i cena?


_________________


moja pasja Smile

Qba
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Bębny stare, odmalowane Smile Były w dobrym stanie.

Dzisiaj test drogowy, który zakończył się dość szybko. Po zamontowaniu 15mm dystansów, tylny prawy rant nie polubił się z oponą i postanowił ją pociąć Razz Wystarczyło troszkę nierówności i kolein oraz ok. 70km/h, także warunków specjalnych nie było, a jednak. Kilka suchych faktów : 2 osoby z przodu, -40mm sprężyny, seryjny amor, opona 195/50 felga 15x6j, ET z dystansami 25.

To, że prawy tył dostaje to 'zasługa' drążka panharda, tak ? Wychodzi na to, że nawet przy niewielkim obniżeniu należy przerobić go na regulowany.. Ranty swoją drogą będą przerobione Smile

Przy okazji zabłądziłem na przegląd, który Toyka przeszła bez problemu. Jedynie słaby wynik tylnych amortyzatorów (32/37) daje trochę do myślenia.. Z przodu równo ponad 70 Smile Wiem, że te testy obarczone są mnóstwem błędów, więc może nie warto się tym przejmować ? Wizualnie poza lekką korozją tył wygląda spoko, nie ma pocenia się itd.


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Nie przejmuj się amortyzatorami tylnymi... to wina lekkiego tyłu Smile a poza tym diagnosta nie powinien sprawdzać na przeglądzie tłumienia amortyzatorów - nie jest to w jego obowiązku Wink


_________________
Pozdrawiam, Marek Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
To samo powiedział mi diagnosta Smile Sprawdzać nie musiał, aczkolwiek sam chciałem żeby to zrobił.

Etap związany z hamulcami uważam za zakończony. Jak zwykle okazało się, że zaplanowane wcześniej 4 podetapy nie wypaliły Razz

Co się zmieniło :

- tarcze TRW
- klocki Ferodo DS Performance
- nowe tłoczki bębnów Delphi
- komplet szczęk ATE
- komplet przewodów hamulcowych w oplocie HEL
- pompa z Paseo z nowymi uszczelnieniami
- płyn Motul RBF600
- dłuższe szpilki 62mm
- dystanse przelotowe 15mm z centrowaniem
- dłuższe nakrętki 35mm
- nowe sworznie OYODO
- podgięte i zabezpieczone ranty
- oczyszczone i pomalowane bębny

Wszystko to złożyło się na efekt 'wow' Smile Hamulce ciągle się docierają, natomiast praca samego pedału to przepaść, w stosunku do tego co było (jest to zasługa przede wszystkim nowej pompy). Poszerzenie osi dało efekt pewniejszego prowadzenia, wizualnie też jest o wiele lepiej, chociaż jak tak teraz patrzę, to mogłem brać 20mm dystanse na tył Smile

Fotki :










_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
się znaczki nie zgadzają ale oba japońskie więc darujemy Very Happy
PS. Prezentuje się zacnie Smile


_________________


moja pasja Smile

Qba
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
auto prezentuje sie ladnie

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Autko wypicowane, pogratulowaćSmile

Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzięki za pochwały Smile

Dawno nic nie pisałem, a zmieniło się sporo. W przypływach weny będę wrzucał aktualizacje Smile

Na początek wymiana płynów :



Przy tej okazji zrzuciłem miskę i wspawany został czujnik temperatury oleju. Jestem zaskoczony jak długo olej się nagrzewa, niby wiedziałem, że potrzebuje więcej czasu niż woda, ale dopiero teraz widać ile. Temperatura przy normalnej jeździe oscyluje w granicach 70*, natomiast gdy się jakiś czas gniecie - idzie w kierunku 80-82*. Przynajmniej tak pokazuje zegar Wink



Wygląda chyba nie najgorzej Razz

Akumulator wyleciał na tył :



Trzyma się jak przyspawany Cool

Wpadł też kompletny wydech od Starletki P9, pozbawiony kata i tłumika środkowego. W stosunku do tego z P8 ma troszkę większą średnicę. Nie dał jednak spektakularnych przyrostów Mr. Green Żałuję, że nie pojeździłem chociaż chwilę z katalizatorem, miałbym porównanie czy lepiej jest go mieć czy nie. W razie czego nie pozbywałem się go. Mam też kolektor ssący z rolki e11 i tutaj różnica jest wyraźna, bardzo przyjemny kop powyżej 4tys. obr. Smile Reszta modów na razie musi poczekać na opis Wink


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Efekt zmiany oświetlenia :



Reflektor po stronie kierowcy wyposażony w postojówkę Philips Blue Vision i H4 Tungsram Megalight +90%. Światła jest więcej i jest bielsze Smile





Wyczyściłem i zakonserwowałem belkę pod zderzakiem oraz podłużnice.

Przedłużyłem też dźwignię zmiany biegów od strony cięgien, czego efektem jest short shifter Wink Jest 2,5cm więcej i jest spoko, chociaż koszyk wymagał podniesienia. Skok jest dużo krótszy, ale nie jest też za krótki - trzeba dobrać to pod siebie. Dla mnie jest w porządku, raczej nie ma sensu przedłużać więcej.


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Też tyle przedłużyłem i jest ok. Podnieść trzeba chyba o 1cm cały koszyk dźwigni.

Konrad...opisz w końcu zawieszenie Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Coś koło tego Wink

Opisze opisze, chcę tylko wcześniej dostroić go do naszych pięknych dróg, tak, żeby móc wydać opinię jak to się sprawdza w różnych warunkach. Na tą chwilę siedzi nisko, czasem przyciera przodem, tył za blisko odboju i takie tam historie Razz Oczywiście lekarstwem jest np. podniesienie gwintu Very Happy Ale wygląda kozacko i chce rozwiązać to inaczej Cool

Na tą chwilę powiem, że jest to gwint MTS Technik z Polo 6n. Zdecydowałem się na MTS, ponieważ miał być bardziej miękki niż Ta-technix oraz lepiej wykonany. Nie wiem czy tak jest, ale fakt - beton to to nie jest, plomby nie wypadają Sad

------------------------------

Poruszę jeszcze kwestie temperatury oleju - pisałem wcześniej, że w ciepłe dni (>20*) trzyma się na poziomie ok. 65-70*. Teraz, gdy jest koło 0*, podczas jazdy nie idzie więcej niż 55*. Gdy trochę postoi to wskoczy na 60*. Zastanawiam się, czy silnik faktycznie tak mało ciepła oddaje w olej, czy jest to kwestia pomiaru jego temperatury w misce ? Czujnik umiejscowiony jest na tylnej ściance miski, także nie jest wystawiony bezpośrednio na pęd powietrza. Do głowy wpadła mi myśl, o wykonaniu czegoś w rodzaju ocieplenia miski Very Happy Co myślicie ?


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja sie zastanawiam nad płyta aluminiową pod silnik Wink


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ja mam zawsze temp oleju na pozoimie 85 st - sprawdz pirometrem ile faktycznie ma miska


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Muszę się zaopatrzyć w jakiś niedrogi pirometr, bo na pewno jeszcze mi się przyda, ale 85* to ja ledwo co osiągnąłem przy baceniu latem Smile Oczywiście dokładność pomiaru i zegara to jedno, ale zimą wskazania są dużo niższe. Jak uda mi się wjechać na kanał to się temu przyjrzę.

Co sądzicie o użytkowaniu na co dzień szerokopasmowej sondy lambda ? Konkretnie Innovate LC-2, w miejscu oryginalnej sondy. Na kontrolerze z tego co wiem można ustawić wyjście na zakres 0-1V i podać na seryjne ECU. Czy to się polubi ? Docelowo kiedyś współpracowałaby ona z DET'em. Czy taka sonda wytrzymuje mniej więcej tyle, co oryginalna wąskopasmowa ? Podobno trzeba dać jej trochę czasu przed odpaleniem, aby się rozgrzała, czy takich niuansów jest więcej ?


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 15 z 16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach