Cytat:
Witam,
możemy wykonać sprężyny sportowe ale musiałby Pan dostarczyć nam na wzór orginalne sprężyny.
Koszt w granicach 130~160 zł za 1 szt. netto.
Gwarancja 1 rok.
Z poważaniem,
Małgorzata Woźniak
pospring.pl
Springi na zamówienie do wszystkich samochodów
lub . . .
Coś dla Hardkorów
Gwint home made drut edition
Na zdjęciach przedstawiono amorki z fiata tipo
Na wstępie powiem tyle, są samochody z tak przerobionym zawieszeniem, jeżdżą na co dzień i rzekomo nic się nie dzieje.
Więc sprawa wygląda następująco, wszyscy wiemy ile kosztują gwinty do starletek . . .
Jest jednak sposób żeby zrobić to samemu, wystarczy mieć:
-seryjne amorki (dać je do utwardzenia i skrócenia)
-oraz takie cudo
Uploaded with ImageShack.us
jest to zestaw z krótką twardą sprężyną i nagwintowaną tuleją
Teraz tak:
-Amor należy dać do skrócenia i utwardzenia koszt ok 140 za sztukę, np. w Katowicach jest taki zakład który wykona taką usługę.
Mogą być to amortyzatory seryjne sportowe, dowolne.
przed:
Uploaded with ImageShack.us
im niżej przyspawasz tuleje tym niżej zejdziesz, więc trzeba się dobrze zastanowić jak nisko ma być.
po:
Uploaded with ImageShack.us
(w tym konkretnym przypadku amor jest krótszy o 7cm)
- po skróceniu nabić i przycheftać tuleje
- poskładać to do kupy i gotowe
http://imageshack.us/photo/my-images/816/dsc00982j.jpg/
w skrócie:
Bierzesz seryjne amortyztory, skracasz skok i utwardzasz. U tokarza obcinasz talerzyk, i wspasujesz do tego taki zestawik z allegro co się zowie "regulowana sprężyna zawieszenia"
Ewentualnie adaptujesz sobie sprężyny z innego auta i cieszysz się gwintem home made
Żeby nie było, nie odpowiadam za wypadki wynikłe z przerobienia zawieszenia w ten sposób, pamiętaj przerabiasz na własną odpowiedzialność i taka modyfikacja może być niebezpieczna. Pomysł zaczerpnięty z for:
- naglebie.pl
- cultstule.pl
Edit: jestem ciekaw czy ktoś się poniży . . .
_________________
#012
トヨタスターレットEP81L
古いトヨタは決して死なない