Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Obroty na zimnym i ciepłym- 4EFE
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Tak myślałem. Zobaczymy, najwyżej będę w termosie kawę brać w drogę i polewać przepustnice. Na ten moment nagrzanie kolektora spadło diametralnie (kolektor od corolli e11). Większość ciepła dostarczała przepustnica i jej ogrzewanie.


_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
No i pierwsze wrażenia - "jak by koni przybyło" - ale to zapewne placebo Smile Ogólnie - nie jest gorzej Smile


_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
tez do testow wywalilem podgrzewanie i jestem zaskoczony.
Temp kolektora - w zasadzie calego az do glowicy spadla z 80st (mierzone na plenum) do 29st - mierzone po miejskiej jezdie. Jak troche sie postoi to wzrasta do ~50st.
Co najwazniejsze zmniejsza sie spalanie sukowe - czyli taki mod naprawde dziala.
Czy daje mocy w niemodyfikowanym silniku - byl bym sceptyczny bo pomiar IAT jest przed przepustnica i AFR w takim przypadku bedzie rosnac co jest niepozadane.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
No temperatura kolektora spada diametralnie. W zasadzie dopiero teraz można zastanawiać się czy izolować kolektor od głowicy. W tym momencie ciepło kolektora (od głowicy) rozchodzi się w przeciwnym kierunku niż przepływa gaz - co tez zmniejsza jego rozprzestrzenianie. Przy LPG poprawa osiągów wydaje się zauważalna co jest zgodne z oczekiwaniami - mikser jest przed przepustnicą i rozgrzane kanały dolotu podgrzewały mieszankę a nie samo powietrze, większa temperatura, większa rozszerzanie gazu, w efekcie w tej samej jednostce objętości mniej tego LPG i powietrza wpadało do silnika. Poczekamy na upały, ale zawsze przy wysokich temperaturach moje auto lekko mułowate było, natomiast w mrozy dostawało kopa. Wiadomo, zima najlepszym tunerem Smile Dla mnie sukcesem byłoby zmniejszenie spalania bo niestety z przyczyn ekonomicznych i z powodu ilości wyjazdów, auto bardziej ma dbać o kieszeń niż wyciskać adrenalinę Smile


_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Odpalilem dzis rano furacza i mykam do roboty. Po 2 km nie mam wolnych - tzn sa ale nie na 650 tylko okolice 1300 ??
WDF ??
Sie okazalo ze zamrozilem sobie przepustnice Very Happy
Rano bylo +2st i wilgotnosc 95% i przy takich warunkach rozprezanie gazu w przymknietej przepustnicy powoduje jej zamarzanie - tzn glowna klapa dziala bez problemu natomiast ISC zamarza na kosc Smile
Z ciekawosci po 10-tej powtorzylem eksperyment i ISC zamarzl w pozycji tym razem zamknietej - wolne ok 400 Smile
Musze sobie kranik na podgrzewaniu zalozyc Razz


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Tez rozważam kranik bo ewidentnie będą problemy Smile


_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
The_Marcinek napisał:
Robił już ktoś to kiedyś ? Dorwałem w swoje ręce złącze obd1 na bluetooth, gdzie nie mam odczytu z TPS prawdopodobnie że regulowałem kiedyś wolne obroty śrubą w kolektorze przy przepustnicy. Zaś zawór IAC który powinien je regulować, prawdopodobnie muszę rozebrać i oczyścić. Jakie prawidłowe powinny być wolne obroty w 4efe ?



_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach