Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Szalejąca temperatura
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Tak po za tematem to nie powinieneś usunąć ogłoszenia z giełdy Very Happy ?


_________________
EP81 91' 4EFE <--- klik !
Pozdrawiam, Konrad Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Cały czas na sprzedaż Razz Tylko że wiadomo jak ciężko teraz sprzedac auto, pójdzie to pójdzie, nie pójdzie to oddam bratu. Póki co korzystam z niego codziennie to i trzeba troche porobić.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
pamietajcie ze termostat mozna kupic na rozne temperatury.


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Ten który mam jest na 82*C, może z innym byłoby lepiej. Wydaje mi się jednak że jakość tez gra tu kluczową role.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Wskazówka znów spada nisko.....dodatkowo raz doszła prawie na czerwone pole. Płynu nie ubywa. Obstawiam że termostat znów padł.....albo chodzi bardzo opornie. Wymieniać? Kombinować co innego? Dziś chce dorwać na szrocie korek chłodnicy, może sie układ zapowietrzył jakoś. Wróce do domu to sprawdze czy węże twarde są.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Więc....potrzymałem za węża i wychodzi na to że termostat otwiera obieg przy jakichś 70*C....wskazówka była na 1/3 skali a wąż juz był dość ciepły. Póki co wstawiłem karton, jutro jade na przegląd to może wyżydze termostat Razz Podobno trafic na dobry termostat jest cieżko....albo mi sie nie udało, albo te toyoty faktycznie tak już mają.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Zainwestuj w pirometr, nie jest strasznie drogi a niezbędny w diagnostyce układu chłodzenia Smile a przyda Ci się do wielu innych celów napewno


_________________
Pozdrawiam, Marek Wink
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Nie głupie urządzenie Wink Zastanowie się.


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
ja uzywam termometru od mierzenia temp w uchu - tez sie sprawdza Smile


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
No ok, zatem co mierzycie i jakie macie wskazania? Temp dolnego węża?


_________________
Pozdrawiam!Smile
Kuba

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Cześć,

podłączam się do tematu bo też mam problem z szalejącą temperaturą Wink a zatem do brzegu Smile

W letnich temp. zewnętrzenych (25-30) przy 110-130km/h wskaźnik z poziomego ustawienia dochodzi do 3/4 a nawet 4/5 skali. To samo przy wieczornych chłodniejszych warunkach ale dopiero powyżej 140km/h (na codzień tego nie robię, takie zawrotne prędkości rozwinąłem tylko do tego testu). Ale uwaga, jak tylko puszczę nogę z gazu i przy upałach zredukuję do 100km/h to wskazówka całkiem szybko wraca na swoją pozycję. A jak się zatrzymam to bardzo szybko wraca do normalnego stanu.

W górach na Słowacji gdzie musiałem trochę dłużej ciągnąć biegi i jechać na wysokich obrotach w dużym upale musiałem otwierać okna i włączyć grzanie na maksa, żeby zatrzymać wskazówkę na 3/4 albo się zatrzymać co jakiś czas.

10 tys. km temu wymieniałem pompę wody i termostat. Chłodnica jest mocno skorodowana ale majter mi sprawdził szczelność i jest ok. Co prawda wspomniał mi o tym, że pewnie wcześniej niż później będzie trzeba ją wymienić.

Co może być przyczyną takiej sytuacji? Chłodnica może być nie do końca drożna czy może w innym miejscu szukać winy?


_________________
Wcześniej EP82, teraz EP91 Very Happy
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Hej, dużo czynników może mieć na to wpływ. Możesz mieć kamień w układzie, poprzez zapowietrzenie układu ( jak kiedyś u mnie od nieszczelnej nagrzewnicy) lub nawet kończącą się uszczelkę pod głowicą. U mnie podobne objawy miała właśnie uszczelka, przy jeździe przy wyższych prędkościach wywalało nawet płyn z wyrównawczego ( przy spokojnej jeździe wszystko było w normie). Dopiero po jej wymianie problemy znikły.


_________________
Casting Tvn Turbo Very Happy
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Miałem takie same objawy ,wymiana cbłodnicy i płynh załatwiła sprawę.
kubak51 napisał:
Cześć,

podłączam się do tematu bo też mam problem z szalejącą temperaturą Wink a zatem do brzegu Smile

W letnich temp. zewnętrzenych (25-30) przy 110-130km/h wskaźnik z poziomego ustawienia dochodzi do 3/4 a nawet 4/5 skali. To samo przy wieczornych chłodniejszych warunkach ale dopiero powyżej 140km/h (na codzień tego nie robię, takie zawrotne prędkości rozwinąłem tylko do tego testu). Ale uwaga, jak tylko puszczę nogę z gazu i przy upałach zredukuję do 100km/h to wskazówka całkiem szybko wraca na swoją pozycję. A jak się zatrzymam to bardzo szybko wraca do normalnego stanu.

W górach na Słowacji gdzie musiałem trochę dłużej ciągnąć biegi i jechać na wysokich obrotach w dużym upale musiałem otwierać okna i włączyć grzanie na maksa, żeby zatrzymać wskazówkę na 3/4 albo się zatrzymać co jakiś czas.

10 tys. km temu wymieniałem pompę wody i termostat. Chłodnica jest mocno skorodowana ale majter mi sprawdził szczelność i jest ok. Co prawda wspomniał mi o tym, że pewnie wcześniej niż później będzie trzeba ją wymienić.

Co może być przyczyną takiej sytuacji? Chłodnica może być nie do końca drożna czy może w innym miejscu szukać winy?


Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
tylko sprawdź obejmy od węży a najlepiej wymień ,mi jeden dzien po wymianie strzeliła obejma na dole jak dałem w pineske i momentalnie cały płyn z układu poszedł na asfalt a wskazôwka przekroczyła skale .zalałem ją wodą od ciecia ,zakrecilem cybant i pojechałem dalej ale ogôlnie warto na to zwrocic uwage 😃

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach