Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Starlet P8 2E-E 1991
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Starlet P8 2E-E 1991 
Parę słów wstępu. Toyotka kupiona po taniości bo miała małe niedomagania. Mianowicie zawieszenie bylo w rozsypce a silnik brał olej. Reszta bez zarzutu. Autko w zasadzie kupilem na przetrwanie zimy, ale nienawidze jak coś "nie robi" to postanowiłem ja jednak troszeczkę podpicować. Na pierwszy ogień poszło zawieszenie bo jazda pontonem groziła kalectwem lub smiercią. Nie szalałem z obniżaniem ani montowaniem bóg wie jakiego sportowego zawiesznia. Wsadziłem Monroe na przód i tył, zmieniłem końcówki drążków kierowniczych i dałem nowe gumy. Jedno odhaczone. Druga sprawa to silnik. Dziś się za niego zabrałem i po 2,5 godzinach był wymontowany. Teraz czekam aż przyjdą plasti gauge i zaczynam pomiary. Przy okazji jeśli ktoś dysponuje solidna serwisówką w której znajde informacje o luzach na panwekach, tolerancjach cylindrow i tlokow (generalnie całe info niezbędne do pomiarów przy remoncie) to będę bardzo wdzieczny.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
Szperam w necie i nigdzie nie widze serwisowki do Starlety. Czy ktos posiada takowa i moglby sie podzielic?

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Masz do corolli e9


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
Sorki, że pytam ale az tak w tym nie siedze. To jest dokladnie to samo? tzn. luzy, wymiary tlokow, tolerancje sa takie same jak w 2E-E? Ta serwisowka jest tu na forum bo nie moge jej przyczaic. Pewnie slabo szukam...

EDIT:

Rzeczywiscie słabo szukałem. Już mam. Dzięki.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Silnik rozlożony i wygląda na to, że jednak idzie do smieci. Wał jest trafiony i to ostro - tak, że nie ma sensu go reanimować. Teraz pozostają 3 drogi: 1) szukac dobrego wału (raczej słabo) 2) szukać sprawdzonego silnika 2E-E (troche lepiej) 3) wsadzic jakąś petarde z turbo (ta opcja byłaby ekstra gdybym miał pewność, że uturbiony silnik nie jest złomem który też wymaga remontu). Tak się sprawy mają na chwilę obecną. Tak więc jeśli ktoś ma lub wie coś o zdrowym sprawdzonym silniku to będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Jesli masz mozliwosci to pakuj 4efte - mozesz tez go latwo zlozyc samemu - kupujesz 4efe w polsce za 400 + korby i tloki z 4efte (czesto sprzedaja je na gtturbo) + wlana elektronika


_________________
!! CB Radio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach