hehe, nie zmartwisz mnie
dobrze wiem ze to dosc optymistyczne wyniki
no przeklamanie zawsze jakies jest
ale 5% przy 100km/h to juz dosc sporo... slyszalem ze jest to zazwyczaj cos kolo 2-3%
z drugiej strony skoro zalozymy ze wszystkie liczniki przeklamuja to i tak nie bedzie mialo to zadnego znaczenia ile jest faktycznie, bo kazdy bedzie mial o podobna wartosc przeklamanie
chodzi mi o to ze jak jeda z kumplami na kilka samochodow to jak jedziemy stalym tempem obok siebie to mamy takie same wskazania predkosciomierza... tablice zwalniajace na trasach zawyzaja wyniki ale to oczywiste... jak sie jedzie np. 60 to pokazuja ZWOLNIJ!!! i 63km/h
no i predkosc licznikowa moze i przeklamuje ale predkosc na drugim biegu tzn. 96km/h to chyba predkosc na jaka pozwalaja przelozenia skrzyni biegow a nie licznik
swoja droga p8 ma katalogoo 10,5s do setki a wlasnie zeby tyle osiagnac potrzeba maksymalnie!!! miec 9.2 s do tych 96
w chwili obecnej licznik mi zaniza o kilka kilometrow bo przy robieniu oswietlenia, pokrzywilem sprezynke i teraz na dwojce mam odcinke przy ~92km/h wedlug wskazan licznika
i czym szyciej jade tym wiecej zaniza
przez kilka dni probowalem to naprawic ale pozostaje chyba tylko kupic nowa uzywke...
a co do osiagow to po prostu trzeba zdobyc jakos gtecha zrobic jakis spot/zlot i pomierzyc
no i musze przyznac sie do bledu ze przelotowy tlumik zabral troche mocy... to nie przelot a sonda ktora sie urwala a czego nie zauwazylem bo na prawde nie byl to zaden drastyczny spadek mocy
_________________
SS -
Sebastian
Starlet 1.3 EP82