Forum starlet club pl Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 16
Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny
Toyota Starlet EP82 1.3 - SS EDITION
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Toyota Starlet EP82 1.3 - SS EDITION 
To i ja sie pochwale Wink
Starlet 1.3 z 1994 roku


Mod podswitlenia:



Dzis doszedl w koncu obrotomierz i tak na szybko go podlaczylem nim sie ciemno zrobilo (~15minut):



Niestety ale obrotomierz cos zle wskazuje Sad moze dlatego ze mam około 6metrów kabla łaczacego obrotomierz z "cewką" (a dokladniej z tym pinem co jest przy kostce diagnostycznej) w schowku Wink jutro skroce kabel i zobacze czy cos sie zmieni Smile

A tak to to jezdzi Smile
elastycznosc na dwojce Wink
oraz sprint Twisted Evil
czas:
0 - 50km/h - 3.52 sekundy
0 - 80km/h - 6.80 sekundy
0 - 96km/h - 9.20 sekundy



Ostatnio zmieniony przez SS dnia Nie Lis 02, 2008 13:13, w całości zmieniany 2 razy

_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Odpowiedz z cytatem
Post  
może więcejfotek auta . . .


_________________
#012
トヨタスターレットEP81L
古いトヨタは決して死なない
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
moze z czasem . . . Wink

jak popada w najblizszym czasie jakis deszczyk i umyje mi auto to pstrykne kilka fotek aparatem Wink ale auto to pelna seria wiec wyglada jak kazda inna starletka, wazniejsze jest to czym sie rozni od pozostalych (od serii) a wlasnie to widac na zdjeciach Smile

jednak dlugosc kabla z "sygnalem" nie miala nic wspolnego z nie wlasciwym wskazywaniem obrotów... winne okazało sie zrodlo zasilania (zapalniczka) do ktorego podpialem i obrotomierz i diody od podswietlenia zegarow a jak wiadomo co za duzo to nie zdrowo wiec pod zapalniczke podpialem sam obrotomierz a pod zasilanie radia "indiglo" Very Happy

tak to wygladało dzis do poludnia:

a tak juz po:

pozniej przesunalem jeszcze obrotomierz bardziej w strone kierowcy i wyglada jeszcze lepiej Smile

a tutaj krotki filmik:
http://pl.youtube.com/watch?v=37vSPFczSLQ
jednak shift light ustawilem od 6k rpm Smile

wie ktos moze przy ile jest odcinka w 2e-e Question Question Question
edit 8.10.2008:
juz wiem Smile jest przy 7200rpm Cool


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
Dzis mialem łatany tłumik bo pekl miedzy katalizatorem a pierwszym tlumikiem Smile odglos niesamowity, V8 sie chowa Very Happy

zamiast tlumika wstawili mi jakas przelotowke (50zł) a ciecie, spawanie i troche nowej rurki kosztowalo mnie 100zł, wiec dzis jestem juz o 150zł lzejszy Very Happy ale w koncu cisza..... Smile

edit:
mam takie wrazenie jak by dzieki tej przelotowce zamiast tlumika poprawila sie elastycznosc i niestety jak by silnik stracil troche mocy w wyzszym zakresie obrotow Rolling Eyes


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
A możesz mi dokładnie powiedzieć gdzie podłączyłeś się do tej cewki??? Najlepiej jak byś fotkę cpyknął. Z góry dzięki

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Odpowiedz z cytatem
Post  
zdjecie pogladowe (z Cariny) ale kostka w starletce jest w tym samym miejscu Wink

tutaj gdzie zaznaczylem za zielono (pod tym gumowym kapturkiem ktorego akurat na zdjeciu nie ma Very Happy ) bedzie jeden pin i wtykamy po prostu do niego kabel "sygnalowy" Smile samo podlaczenie obrotomierza to kilka minut roboty... wiecej czasu potrzeba zeby ladnie pochowac kable zeby ich nie bylo widac Wink

- - - - - - - - - - -
tutaj gotowe juz podswietlenie... czyli wyglada dokladnie tak jak chcialem Smile
http://pl.youtube.com/watch?v=Fsi_j1UOcEk


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Toyota Starlet EP82 1.3 - SS EDITION 
SS napisał:
To i ja sie pochwale Wink

0 - 50km/h - 3.52 sekundy
0 - 80km/h - 6.80 sekundy
0 - 96km/h - 9.20 sekundy


Może trochę Cie zmartwię. W EP91 <mojej> 100 km/h to w rzeczywistości 94,5 km/h (wg GPS). Wiele aut ma podobnie (fabryczne celowo zawyżają bo nie mogą pokazywać mniej niż w rzeczywistości. A ze schodzą z taśmy masowo, maja niektóre błędy plus minus parę procent, dlatego daje się celowo np 6% więcej aby zawsze było"przepisowo") Możliwe że masz 9,2 do 90 km/h <ale podkreślam, możliwe)

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
hehe, nie zmartwisz mnie Very Happy dobrze wiem ze to dosc optymistyczne wyniki Wink no przeklamanie zawsze jakies jest Wink ale 5% przy 100km/h to juz dosc sporo... slyszalem ze jest to zazwyczaj cos kolo 2-3% Smile
z drugiej strony skoro zalozymy ze wszystkie liczniki przeklamuja to i tak nie bedzie mialo to zadnego znaczenia ile jest faktycznie, bo kazdy bedzie mial o podobna wartosc przeklamanie Wink chodzi mi o to ze jak jeda z kumplami na kilka samochodow to jak jedziemy stalym tempem obok siebie to mamy takie same wskazania predkosciomierza... tablice zwalniajace na trasach zawyzaja wyniki ale to oczywiste... jak sie jedzie np. 60 to pokazuja ZWOLNIJ!!! i 63km/h Very Happy
no i predkosc licznikowa moze i przeklamuje ale predkosc na drugim biegu tzn. 96km/h to chyba predkosc na jaka pozwalaja przelozenia skrzyni biegow a nie licznik Wink swoja droga p8 ma katalogoo 10,5s do setki a wlasnie zeby tyle osiagnac potrzeba maksymalnie!!! miec 9.2 s do tych 96 Wink
w chwili obecnej licznik mi zaniza o kilka kilometrow bo przy robieniu oswietlenia, pokrzywilem sprezynke i teraz na dwojce mam odcinke przy ~92km/h wedlug wskazan licznika Smile i czym szyciej jade tym wiecej zaniza Sad przez kilka dni probowalem to naprawic ale pozostaje chyba tylko kupic nowa uzywke...
a co do osiagow to po prostu trzeba zdobyc jakos gtecha zrobic jakis spot/zlot i pomierzyc Smile

no i musze przyznac sie do bledu ze przelotowy tlumik zabral troche mocy... to nie przelot a sonda ktora sie urwala a czego nie zauwazylem bo na prawde nie byl to zaden drastyczny spadek mocy Smile


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
No właśnie zastanawiam się czy fabryka podaje wartość osiągów na podstawie przyrządów wyskalowanych pod licznik (przecież będą lepsze a przeciętny klient i tak niczym innym nie sprawdzi) czy obiektywnie mierzy. jeśli chcesz sobie pomierzyć to dorwij jakąś nawigacje w której da się dobrać do windowsa ce, i zapodaj GPSPerformance (na google jest opis jak to zainstalować). Program daje nawet wykresy jak zmieniała się prędkość, przyśpieszenie itp (jeszcze nie wiem jak je zrzucić na PC ale pracuje nad tym)

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
raczej obiektywnie... to znaczy jak starletka miala miec 10,5 do setki to tyle miala (ktos z forum mierzyl nawet g-techem), po prostu kiedys producenci mieli do tego inne podejscie... teraz lubia sie chwalic cyferkami wiec podaja osiagi mocno zanizone Wink co do nawigacji i GPSPerformance to slyszalem ze rozne dziwne rzeczy czasami wychodza a czas przyspieszenia z zatrzymanego ma straaszny rozrzut Smile


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
SS napisał:
co do nawigacji i GPSPerformance to slyszalem ze rozne dziwne rzeczy czasami wychodza a czas przyspieszenia z zatrzymanego ma straaszny rozrzut Smile


No też słyszałem ale na razie nie mogę narzekać, wydaje się być wiarygodny, nie dostałem lepszych wyników niż fabryka podaje, ani jakiś mocno odmiennych. zobaczymy. wydaje mi się że zależy w jakich warunkach robi się pomiar <zachmurzenie, ilość dostępnych satelitów>.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
GPS ma duza niedokladnosc czasowa wiec pomiary przyspieszen sa niedokladne.
po prostu gps odczytuje pozycje co 1 sek i z tad blad.


_________________
!! Car Audio Serwis Katowice - Tym sie zajmuje na co dzień !!


!! Dermatologia Estetyczna i Medyczna Katowice !!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Odpowiedz z cytatem
Post  
Z tego co pamiętam z jakiegoś wykładu wieki temu, to norma nakazuje by prędkościomierz zawsze pokazywał prędkość wyższą niż rzeczywista. Do tego tolerancja pomiaru jest spora (w zakresie powyżej 90 km/h chyba może się różnić nawet o 14%). Dlatego jest spora szansa, że kiedy widzisz 110 to tak naprawde toczysz się niewiele ponad 100...

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
no ale tak jak pisalem to nie ma to zadnego znaczenia bo gdy scigam sie z kumplem np. do setki to i tak na liczniku ukaza nam sie te same wartosci (akurat nam sie sprawdza)... wiec obaj bedziemy mieli na liczniku te 100km/h i bedziemy jechac tak samo a czy to bedzie 95 czy 80km/h to juz bez roznicy Wink osobiscie nie umiem obliczac max. predkosci na poszczegolnym biegu ale da sie to zrobic znajac odpowiedni wzor i przelozenia skrzyni biegow... wtedy mozna sprawdzic czy i oile przeklamuje licznik Smile
btw. zna ktos przelozenia skrzyni dla 2e-e ??


_________________
SS - Sebastian Starlet 1.3 EP82
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post  
SS napisał:
btw. zna ktos przelozenia skrzyni dla 2e-e ??

Tam jest chyba C150: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission#C150

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 16
Idź do strony 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Następny
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach